LIVRARE
Produsele comercializate de RTS WORLD WIDE SOLUTIONS sunt disponibi
Perioada standard ( medie ) de livrare este cuprinsa intre 3-10 zile lucratoare, la care se adauga transportul ( 24-48 ore ). Aceasta poate fi consultata in sectiunea descriere/detalii a fiecarui produs in parte.
De sărbători, în perioadele de reduceri, fenomene meteo extreme, calamitati, situatii exceptionale, termenul de livrare se poate prelungi independent de noi.
Orar livrare
Prin curierat, comenzile onorate de curier vor fi livrate de Luni până Vineri între orele 9:00-18:00 la adresa menționată în comandă. La cerere, daca exista aceasta optiune la firma de curierat, curierul poate face livrări și Sâmbăta. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Odată plasat produsul în responsabilitatea firmei de curierat, RTS WORLD WIDE SOLUTIONS nu mai poate si nu își asumă întârzierile ce pot interveni pe parcurs, acestea tinand strict de firma transportatoare.
Costuri
Costul standard al transportului prin Fan Courier este XXXXX lei, tva inclus ( valabil pentru localitatile cu acoperire standard ). In anumite localitati exista costuri suplimentare pe km, acestea pot fi consultate pe https://www.fancourier.ro/acoperire/ si pe https://www.dpd.com/ro/
In situatia in care aveti domiciliul in una dintre aceste localitati, exista mai multe variante de livrare:
Costul standard al transportului prin DPD este XXXXX lei, tva inclus.
Primirea coletului
Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea acestuia este recomandat ca , coletul să fie verificat și refuzat în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau sunt deteriorate.
Retururi
În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa comenzi@furajepremium.ro pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost înca trimisă spre livrare, solicitarea poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervam dreptul de a reține suma și a continua livrarea produselor. În cazul în care comanda a fost deja livrată, consultă secțiunea Retururi pentru mai multe detalii.
Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz.
Ne rezervam dreptul de a refuza comenzi ulterioare de la clientii care nu isi revendica coletele in termenul maxim de 7 zile de la curier sau care refuza coletele la primire.